18-12-2008 15:02
O czym Siman nie napisał
W działach: społeczność | Odsłony: 2
Na swoim blogu Siman wymienia systemy, które być może ukażą się w przyszłym roku. Ale nie wspomina o:
Poza Czasem, 2ed - wydawnictwo Menhir miało o PC dwie prelki na tegorocznym Falkonie. My dawaliśmy newsa o drugiej edycji, tutaj. W newsie link do bloga.
Armie apokalipsy - zaskoczką tegorocznego Falkonu była trzecia prelka Menhira - na której to prelce ekipa Ellentira ogłosiła, że nosi się z zamiarem wydania kolejnego, po PC, własnego erpega. Miałem o tym napisać newsa na poltera, ale zapomniałem :-P W AA (LOL) grałoby się aniołami/demonami, które w obliczu zbliżającej się apokalipsy/sądu ostatecznego/whateva zbierają się w jednym mieście by zamanifestować co o tym całym burdelu sądzą. No, jakoś tak. Mnie bardziej od tematu gry interesowały informacje o mechanice, która ma być w miarę możliwości bezkostkowa i skupiać się na opisie rozmaitych mocy naszych nadludzi. Rzecz, zgodnie ze słowami autorów, miałaby być taką polską odpowiedzią na Świat Mroku. Więcej na temat gry rozpisał się swego czasu na swoim blogu Seji, z okazji podsumowania Falkonu. Ja za to przytocze tutaj opis prelki o AA z falkonowego programu:
"Tak niewiele dzieli świat od ostatecznej zagłady. Siedem pieczęci zostało zerwane, to już ostatnie dni ludzkości, która coraz bardziej zatraca się w przedśmiertelnym karnawale. ale w ciemnych alejach i na dachach wieżowców pojawili się znowu Ci, którym niegdyś odebrano moc. Upadłe anioły i poskromione demony powracają by odebrać to, co im się należy."
Menhirowcy pilnowali się, by nie podawać żadnych dat, a z tego co mówili grze blisko jest do poziomu zaawansowania Wolsunga: "no na razie jeszcze testujemy zasady, żeby zobaczyć które nam paszą". W pierwszej połowie roku ani pierwszej, ani drugiej bym się nie spodziewał :-P
Pływ Andrego - zapowiadany od dawna, miał się niby ukazać pod koniec tego roku, ale wiemy jak to z polskimi autorkami jest - większość nigdy nawet nie dochodzi do poziomu deklaracji wydania. Obecnie Andre pisze na swoim (i Artis) blogu o połowie 2009. W każdym bądź razie skoro pokazano już mechanikę i trwa nabór ilustratorów nie jest źle.
Dziedzictwo - a to ciekawostka, napotkania podczas wizyty w lubelskiej Cytadeli Syriusza. Z ulotki reklamowej wynikało, że chodzi o grę w klimatach postapokalipsy oraz... płaszcza i szpady. Brzmi interesująco, a dodatkowo zgodnie z fandomowymi plotkami jest to projekt Kuby Zapały, znanego z nienajlepiej przyjętego almanachu publikowanego na Paradoksie. Ja tam daję mu kredyt zaufania, może akurat gry potrafi pisać po ludzku. Poki co, ponieważ strona gry akurat nie działa, można zajrzeć na ich forum (z którego wynika tyle, ze za ilustracje w grze będą robić przerobione foty z LARPow). Więcej info (oraz przykładowa ilustracja, jak dla mnie OK) na Paradoksie, który (niespodzianka!) patronuje projektowi.
Tyle mi się przypomniało :-) Możecie potraktować ten wpis jako takiego dużego newsa na luzie :-P A moze ktoś ma jeszcze jakieś niespodziewane newsy? TOR? :-P
Poza Czasem, 2ed - wydawnictwo Menhir miało o PC dwie prelki na tegorocznym Falkonie. My dawaliśmy newsa o drugiej edycji, tutaj. W newsie link do bloga.
Armie apokalipsy - zaskoczką tegorocznego Falkonu była trzecia prelka Menhira - na której to prelce ekipa Ellentira ogłosiła, że nosi się z zamiarem wydania kolejnego, po PC, własnego erpega. Miałem o tym napisać newsa na poltera, ale zapomniałem :-P W AA (LOL) grałoby się aniołami/demonami, które w obliczu zbliżającej się apokalipsy/sądu ostatecznego/whateva zbierają się w jednym mieście by zamanifestować co o tym całym burdelu sądzą. No, jakoś tak. Mnie bardziej od tematu gry interesowały informacje o mechanice, która ma być w miarę możliwości bezkostkowa i skupiać się na opisie rozmaitych mocy naszych nadludzi. Rzecz, zgodnie ze słowami autorów, miałaby być taką polską odpowiedzią na Świat Mroku. Więcej na temat gry rozpisał się swego czasu na swoim blogu Seji, z okazji podsumowania Falkonu. Ja za to przytocze tutaj opis prelki o AA z falkonowego programu:
"Tak niewiele dzieli świat od ostatecznej zagłady. Siedem pieczęci zostało zerwane, to już ostatnie dni ludzkości, która coraz bardziej zatraca się w przedśmiertelnym karnawale. ale w ciemnych alejach i na dachach wieżowców pojawili się znowu Ci, którym niegdyś odebrano moc. Upadłe anioły i poskromione demony powracają by odebrać to, co im się należy."
Menhirowcy pilnowali się, by nie podawać żadnych dat, a z tego co mówili grze blisko jest do poziomu zaawansowania Wolsunga: "no na razie jeszcze testujemy zasady, żeby zobaczyć które nam paszą". W pierwszej połowie roku ani pierwszej, ani drugiej bym się nie spodziewał :-P
Pływ Andrego - zapowiadany od dawna, miał się niby ukazać pod koniec tego roku, ale wiemy jak to z polskimi autorkami jest - większość nigdy nawet nie dochodzi do poziomu deklaracji wydania. Obecnie Andre pisze na swoim (i Artis) blogu o połowie 2009. W każdym bądź razie skoro pokazano już mechanikę i trwa nabór ilustratorów nie jest źle.
Dziedzictwo - a to ciekawostka, napotkania podczas wizyty w lubelskiej Cytadeli Syriusza. Z ulotki reklamowej wynikało, że chodzi o grę w klimatach postapokalipsy oraz... płaszcza i szpady. Brzmi interesująco, a dodatkowo zgodnie z fandomowymi plotkami jest to projekt Kuby Zapały, znanego z nienajlepiej przyjętego almanachu publikowanego na Paradoksie. Ja tam daję mu kredyt zaufania, może akurat gry potrafi pisać po ludzku. Poki co, ponieważ strona gry akurat nie działa, można zajrzeć na ich forum (z którego wynika tyle, ze za ilustracje w grze będą robić przerobione foty z LARPow). Więcej info (oraz przykładowa ilustracja, jak dla mnie OK) na Paradoksie, który (niespodzianka!) patronuje projektowi.
Tyle mi się przypomniało :-) Możecie potraktować ten wpis jako takiego dużego newsa na luzie :-P A moze ktoś ma jeszcze jakieś niespodziewane newsy? TOR? :-P